vrijdag 27 juni 2014

Summer inspiration

Ik heb eindelijk weer eens gebruik gemaakt van mijn tumblr, om deze zomercollage's mee te maken. Nog één week geef ik les en dan begint de vakantie echt. Eigenlijk is de tijd zo snel gegaan! En met het vooruitzicht van volgend jaar kan ik echt optimaal van mijn vakantie gaan genieten. Het voelt heerlijk dat ik volgend jaar gewoon vijf dagen per week kan werken, met kinderen die ik al ken en in hetzelfde klaslokaal. Vaak gaan we gelijk op vakantie, vooral als we later vakantie hebben dan de rest van het land. Maar net als vorig jaar heeft het noorden als eerst vrij. Op 12 juli gaan wij weg, behalve als Nederland in de finale van het WK komt, dan gaan we twee dagen later. Ik kan me nu al verheugen op de mooie foto's die ik in Italië ga maken. Als je mij op Instagram volgt, weet je dat ik nog steeds elke week foto's plaats van vorige zomervakantie. Ik word daar gewoon blij van! Daarom even twee heerlijk zomerse collages, om gewoon alvast in de stemming te komen!

7 opmerkingen:

  1. Heerlijk die zomerse inspiratie! Wat is je Tumblr? Dan wil ik je graag volgen :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, prachtige foto's heb je uitgekozen! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie inspiratie! Krijg er echt zin van om op vakantie te gaan! Veel plezier alvast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie collage! voor mij zit het er ook bijna op. nog 1 dag toetsen en dan eindelijk klaar. alvast veel plezier in Italië.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's allemaal! Ik ga over een klein maandje naar Engeland en ik kan echt niet meer wachten. Jij alvast heel veel plezier in Italië!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gebruik tumblr ook niet zo vaak - instagram meer - maar moet het toch maar weer wat meer gaan gebruiken als ik dit zo zie haha. En nu herinner je me er weer aan dat ik die bovenste Rayban zonnebril heb besteld, yay :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.