maandag 15 september 2014

Den Haag en Scheveningen

Zoals je gisteren in mijn weekoverzicht kon lezen, ben ik afgelopen zaterdag naar Den Haag en Scheveningen geweest, samen met Huy. De laatste keer dat ik in Den Haag was, was al 5 jaar geleden en in Scheveningen was ik helemaal nog nooit geweest. We hadden de auto in Hoornwijck gezet. Gratis parkeren en maar 2 euro voor de tram voor een héle dag. Echt een goede tip voor als je van ver komt, kost bijna niets! In Den Haag gingen we wat winkelen. Bij de eerste winkel slaagde ik al, terwijl ik eigenlijk volgende week pas écht ga winkelen. Ik vond de gele trui waar ik op zoek naar was, en een highwasted jeans in bordeauxrode kleur. We aten een broodje bij de Hema en een paar uurtjes later streken we neer bij La Place. We zochten de grootste taartstukken uit die er waren (zo zijn wij..) en dronken koffie. Toen vonden we het wel tijd om naar Scheveningen te gaan. Superleuk, dat slenteren langs al die strandtentjes. We kozen een leuke plek uit om een tijdje lekker te relaxen. Ik had zelfs Mastermind meegenomen, dus daar waren we ook even zoet mee. 's Avonds aten we bij BLVRD. Daar hebben we lekker gegeten. Het toetje vonden we wat aan de kleine kant, en 100 meter verderop was een Ben & Jerry's-zaak. Ik had de smaak peanut butter cup, yummie! Ik heb best veel foto's gemaakt deze dag. Ik hoop dat jullie ze mooi vinden!

19 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik ben heel benieuwd naar je broek nu hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's, de ijsjes zien er heeel lekker uit (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik heb voor het laatst ook bij de BLVRD gegeten, vond het best lekker. En bij La Place kies ik ook altijd het grootste broodje of de grootste punt taart haha. Mooie foto's heb je gemaakt! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke foto's! Den Haag vind ik altijd een super leuke stad. Scheveningen ben ik zelf volgens mij ook nog nooit geweest. Maar ik woon er op zich niet heel ver vandaag dus dat ga ik in de toekomst zeker een keer doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie foto's heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke foto's! Ik zag de gele trui op instagram, hij is erg leuk! Klinkt als een leuk en gezellig dagje. Met mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Ik voel me altijd een beetje trots als ik blogger over den haag zie schrijven. Haha! Hoornwijck is super chill. Ik woon daar 5 minuten vandaan. Je foto's zijn echt heel leuk :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's heb je gemaakt! Ik vind Scheveningen een ontzettend gezellige stad :) xo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie en sfeervolle foto's! Ziet er uit als een heerlijk dagje uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's, ziet er geweldig uit! En the food looks yummyyyy. Op de een of andere manier hebben ze rondom scheveningen strand altijd het perfecte eten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's! Den Haag en Scheveningen zijn heel leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er uit als een erg leuke dag! En woahh door deze blogpost heb ik zin in ijs. Het ziet er zo lekker uit, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke foto's! Ik zoek ook altijd het grootste stuk taart uit, je moet natuurlijk wel het grootste stuk nemen als je taart eet! X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige foto's! Zelf kom ik geregeld in Den Haag/Scheveningen, altijd een leuk dagje uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met iedere reactie die ik krijg! Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik die ook hier.